الجمعة 28 سبتمبر 2018 م - 17 محرّم 1440 هـ
  • بنك مصر
  • بنك مصر
حكايات الأستاذ (قط) والست (خَناقُة) مراته

الحكاية الأولى(ج1) طبعا كلنا عارفين المثل اللى بيقول القط ميحبش إلا خناقُه وأكتر أتنين شافوا أن المثل ده بينطبق عليهم من...منذ: 10 شهور, 26 أيام, 4 ساعات, 44 دقائق, 24 ثانية

البنك الأهلي المصري
البنك الأهلي المصري